»S svojim delom je Vojko Štuhec pustil viden pečat v mariborskem in širšem slovenskem prostoru.«
»Njegovo delo se vpisuje v širok tok sodobnega slovenskega kiparstva 70. in 80. let, ki se je zavzemalo za osvoboditev kiparske forme in uporabo novih izraznih možnosti.«
»V zavest javnosti in stroke se je zapisal predvsem kot kipar mehkih, zaobljenih skulptur, ki so v njegovem opusu predstavljale večino.«
»Zapleteni motivi s svojevrstno simboliko opazovalcu vzbujajo številne asociacije in vprašanja.«
»Njegov sproščen odnos do barve in oblike, opuščanje perspektive in vpeljevanje svojevrstne simbolike za prikazovanje nadnaravnega, nedoumljivega v obliki asociacij ustrezajo tudi teoriji Andrea Bretona.«
»V mnogih artefaktih se reflektirajo premisleki o posameznikovi vlogi v družbi ali odnosu do okolja.«
»Pri tem ni občutiti avtorjevih sodb, moralk in enoznačnih zaključkov.«
»Prej kot kritika je v ospredju ustvarjalčeva osebna izpoved, ki je podana s tankočutnim likovnim jezikom za oblikovanje primarno estetske plati umetnine.«
»Odločili smo se, da ne delamo selekcije, v današnjem svetu še tako prisotne in največkrat ključne prvinske delitve, kdo sme in kdo ne, ampak razstavimo vse.«
»Letos so nas prijazno sprejeli v Mariboru, v največjem slovenskem razstavišču Kibla Portal, in v sodelovanju z njihovimi priznanimi kustosi, ki jim je prisluhnila celo tujina in jih cenijo daleč prek meja, smo tako uspeli postaviti največji Majski salon na splošno.«
»V tematski verigi, vezani na različna področja v likovni umetnosti, na razne zvrsti in na simboliko, kar si je sledilo in smo predstavljali skozi desetletje, smo letošnje vsebine zastavili bolj na široko, saj segajo od tradicije in tradicionalnih tehnik, do naravnih elementov pa vse tja do novomedijskih sodobnih likovnih poetik.«
»Vsi znanilci nam kažejo, da prestopamo v novo obdobje, tako v umetnosti kot v kulturi, prav tako pa tudi v družbi in okolju, ki nas obdaja.«
»Pri tako raznovrstnem naboru likovnih del se je že ob pogledu na vsa prispela likovna dela, odvita in naključnostno razvrščena po razstavnem prostoru, kar sama porodila organizacijska metoda, in sicer glede na avtorjevo uporabo prevladujoče barve, ko ta koncept na nekaterih točkah ni vzdržal, pa razvrščanje po tematikah, oziroma po nekem najdenem skupnem imenovalcu.«
»S komunikacijo drugačnih, tudi nasprotnih umetniških stališč in pogledov, se dinamizirajo nove ideje, razširjajo izrazne možnosti likovnega jezika in predstavljajo zagon za nove stvaritve.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju